Gastwaardering: 10
Het appartement is goed koel te krijgen, ondanks het “hete” weer.
We hebben een zeer prettig verblijf gehad in de veerpoort.
De warme en persoonlijke ontvangst (Met heerlijke soep en een wijntje) was verassend leuk!
Jan en Carolien
14-04-2018
Gastwaardering 9
Positieve punten: Lekker ruim, lekkere soepjes, gastvrij.
Stukje gastenboek: Bedankt voor de gezellige tijd en goede verzorging!
Kenney K. met Familie, Lelystad
09-05-2017
Gastwaardering 9
Onze gastheer was erg vriendelijk, attent en behulpzaam, hij heeft zelfs een parkeergarage geregeld voor onze old timer bij Hotel Doesburg. Helaas was het weer niet zo denderend, volgende keer beter. Kamers waren prima en gezellig ingericht.
Het appartement is goed koel te krijgen, ondanks het “hete” weer.
We hebben een zeer prettig verblijf gehad in de veerpoort.
De warme en persoonlijke ontvangst (Met heerlijke soep en een wijntje) was verassend leuk!
Positieve punten: Lekker ruim, lekkere soepjes, gastvrij.
Stukje gastenboek: Bedankt voor de gezellige tijd en goede verzorging!
Onze gastheer was erg vriendelijk, attent en behulpzaam, hij heeft zelfs een parkeergarage geregeld voor onze old timer bij Hotel Doesburg. Helaas was het weer niet zo denderend, volgende keer beter. Kamers waren prima en gezellig ingericht.