Gasten vinden

Kenney K. met Familie, Lelystad
09-05-2017
Gastwaardering 9
Onze gastheer was erg vriendelijk, attent en behulpzaam, hij heeft zelfs een parkeergarage geregeld voor onze old timer bij Hotel Doesburg. Helaas was het weer niet zo denderend, volgende keer beter. Kamers waren prima en gezellig ingericht.
Victor en Ilona
24-08-2017
Gastwaardering 10
Positieve punten: Perfecte gastheer, goede douche en mooi uitzicht.
Stukje gastenboek: Wij hebben 3 dagen genoten van een schitterend appartement in het centrum van gezellig historisch Doesburg. Pieter is een creatieve kok en warme zorgzame gastheer.
Sylvia + Alex, Enschede
24-04-2018
Gastwaardering 8
Wij zijn twee dagen heerlijk verwend, tot rust gekomen maar ook zeer aangenaam verrast over de prachtige stad Doesburg. We komen zeker een keer terug, maar dan op de 1e zondag van de maand zodat we de culturele zondag kunnen meemaken.